Ви знаходитеся тут: Головна Про товариство Як друкуються газети і журнали Оздоблювання

Оздоблювання

Оздоблювальний цех розташований прямо над друкарським цехом. Через спеціальні технологічні отвори в підлозі (або стелі?) зошити, що рухаються по хитромудрому вертикальному транспортеру, попадають на прийомну лінію цеху.
А тут технологія розходиться. Зошити журналу НАТАЛІ надходять на транспортер бандерного верстата Muller-Martini Vino. Тут вони акуратно підбираються в стопочку одна до одної, спресовуються і закріплюються спеціальними затисками. У такому виді вони надходять на єдину в Україні ультрасучасну лінію клейового скріплення KOLBUS. Головна її відмінність від усіх нині діючих клейових ліній в тому, що вона гранично автоматизована. Володіючи 24-ма самонакладними лініями (саме туди в строгому порядку надходять спресовані стопки зошитів), вона здатна самостійно зошит до зошита скласти журнал, склеїти всі аркушики, одягти його в обкладинку і підрівняти його края… Ця ж чудо-машина складе готове видання в рівні стопочки, самостійно відправить їх на паллет навантажувача, ще й акуратно їх там розмістить. Залишається тільки забрати новітній, що виблискує свіжою обкладинкою, номер НАТАЛІ!

Колбус1Колбус2Колбус3

РОБОТА KOLBUSа: цей 60-метровий монстр володіє 24-ма самонакладами, на які зошити навантажуються за допомогою спеціального міні-крана. Далі весь процес цілком автоматизований. Проходячи через численні агрегати машини, журнали настільки нагріваються, що їх доводиться охолоджувати у вражаючій повітряній вежі. Приймаючи на лінію розрізнені зошити, через десятки метрів на виході машина видає цілком готове, ще ніким не прочитане видання.

Але в працівників оздоблювального цеху немає часу читати - на черзі газета БІЗНЕС. Вона, знов-таки "з-під підлоги", надходить на власну прийомну лінію Muller-Martini Forte. Тут машина також створює рівні стопочки віддрукованих листочків. А далі оператор складає брикетики, що вийшли на паллету, - і так весь наклад. Остаточно БІЗНЕС вдягається в обкладинку на власній лінії ACORO A7. Ця машина не настільки значна, як KOLBUS, однак і вона здатна в найкоротший термін справитися з непростою справою припасування зошитів, накладення обкладинки й фінальної обрізки.
На таких же машинах зшивається і газета БУХГАЛТЕРІЯ.

Акоро1Акоро2Акоро3

РОБОТА АСОRО А7: спіральний транспортер оперізує цю машину по всьому периметру. Усередині розташовуються накладчики, які займаються підбором зошитів. У надрах значного агрегату зошити складуться в журнал і будуть приклеєні до обкладинки. Гнучка лінія впевнено несе новенькі журнали до обрізки. На фінальній стадії не обійтися без оператора - він акуратно навантажить наклад на палети і відправить на склад готової продукції. Усе-таки поліграфічний комбайн KOLBUS всього один.

Видання, що очікують свого виходу у світ, цілими палетами упаковуються в целофанову стрейч-плівку і відправляються на склад. Однак і там вони не залежаться. Майже відразу ж їх навантажать у трейлери і відправлять у підрозділи з кур'єрської доставки, а також у роздрібний продаж - НАЗУСТРІЧ ЧИТАЧЕВІ.
Доставка1Доставка2Доставка3Доставка4Доставка5


Powered by Plone CMS, the Open Source Content Management System

Цей сайт відповідає наступним стандартам: